Friends.

A friend of mine told me this and i very agree with her, because last time another group friends of mine behave same and even my house mate. She say:

原来一直以来我都错了,原来在这个世界上已经没有了"好人",他们都绝种了原来不是你对人家好他就会对回你好的天真的是我自己而已,明明他已经摆出一副很讨厌你的样子了, 那为什么那还要去惹他们啊?我知道,这一切都是我自己拿来的,你当人家是好朋友,可是人家呢?人家当你屎都不如啊...熟语说得好:"飞蛾扑火,自取灭亡"。...我终于都了解了...无论你对人家多好,他们始终当你是他们的"功课棋子"而已咯,现在这个这么现实的社会里已经没人当谁是好朋友了,现在这个社会中,你不害人就轮到别人害你了话说回来我还要感谢他们让我上了这一堂宝贵的课,不然我可能到现在还是傻呼呼的去对别人很好,当他们是宝,当他们是最重要,最要好的朋友呢从这一分这一秒开始,我发誓,我不会再那么傻,那么白痴,在这个世界上再也没有一个人能让我相信,让我依赖了

How much u know about human beings behavior and the reality? I knew a lot~ For those my true friends, take care~ I am hatred with this kind of situation already and i knew it was hurts.

Comments

Popular posts from this blog

action is more powerful than words.

方向

处女座